گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۰ تومان

  • تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : 4G، 3G، 2G
  • کیفیت دوربین : 13 مگاپیکسل
  • سیستم عامل : 9.0 Android
  • ویژگی‌های خاص : فبلت
  • اندازه : 6.2
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

توضیحات

نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia 2.3 32GB

شرکت نوکیا از کمپانی‌های قدیمی است که در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعال بوده است و برای بسیاری از ما، نام نوکیا با خاطرات شیرین از خرید اولین گوشی‌ها همراه است. این شرکت به دلیل برخی از تصمیم‌گیری‌های مغرورانه و اشتباه در مورد سیستم‌عاملش دچار شکستی بسیار بزرگ شد که تمامی آن قدرت و محبوبیت خود را در رقابت در شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل از دست داد. شرکت نوکیا با گسترش گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید، تحت‌فشار قرار گرفت و برای چند سال هم فعالیت خود در حوزه تولید گوشی‌های موبایل را متوقف کرد. اما پس از آن، نوکیا با همکاری شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال گوشی‌های خود را این بار با سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه می‌کند.

گوشی موبایل Nokia 2.3 دو سیم‌کارت مدل جدید گوشی موبایل نوکیا می باشد که با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ 32 گیگابایت و 2 گیگابایت رم در دسامبر 2019 روانه بازار شد. شرکت نوکیا از کمپانی‌های قدیمی است که در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعال بوده است. این شرکت برای چند سال فعالیت خود در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند  را متوقف کرد. اما پس از آن، با همکاری شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال گوشی‌های خود را این بار با سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه می‌کند. به این ترتیب این شرکت به‌صورت آهسته به مسیر پیشرفت بازگشته است.

قیمت، مشخصات فنی و خرید آنلاین گوشی موبایل نوکیا 2.3 دو سیم کارت

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل نوکیا 2.3

گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3 مانند بسیاری از یک نمایشگر تمام صفحه استفاده کرده است که جلوه زیبایی به آن بخشیده است. گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ طرفداران زیادی دارد و نوکیا ۲٫۳ با وجود قیمت پایین، همچنان از یک صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ استفاده کرده است. استفاده از ناچ در کم کردن حاشیه صفحه‌نمایش تأثیر بسیاری دارد. صفحه‌نمایش گوشی موبایل نوکیا 2.3 از 5.71 اینچی در نوکیا 2.2 حالا به 6.2 اینچ افزایش پیدا کرده اما تغییر نکردن وضوح720×1520 پیکسلی آن (اچ‌دی پلاس در نسبت 19:9) منجر به کاهش تراکم پیکسلی این پنل از 295ppi به 271ppi شده است. به فناوری ساخت این صفحه‌نمایش در مشخصات گوشی اشاره‌ای نشده اما با درصد اطمینان بالایی می‌توان از IPS LCD بودن آن سخن گفت.

قیمت، مشخصات فنی و خرید آنلاین گوشی موبایل نوکیا 2.3 دو سیم کارت

دوربین گوشی موبایل نوکیا 2.3

بر روی قاب پشتی گوشی موبایل نوکیا 2.3 یک دوربین دوگانه قرار گرفته که از یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق با دقت 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. استفاده از سنسور عمق برای عکاسی‎های پرتره کاربرد دارد که باعث می‎شود تصویر پشت سوژه محو (Bukeh)به نظر برسد. نور کافی عملکرد بسیار مطلوبی دارند و رنگ‌های طبیعی با جزئیات فراوان را برای کاربر به همراه دارند اما در نور کم عملکرد آن پایین‎تر از حد انتظار است. تصاویر ثبت‌شده در شب توسط دوربین این گوشی نویز داشته و جزئیات کمی دارد.دوربین این گوشی به قابلیت فوکوس خودکار نیز مجهز می باشد. در نور کافی عملکرد بسیار خوبی داشته و رنگ‌های طبیعی با جزئیات فراوان به نمایش در می آید. این گوشی نوکیا گزینه‌های زیادی برای تنظیم کیفیت و سرعت ویدیوها ندارد. دوربین اصلی این گوشی می تواند ویدیوهایی با کیفیت 1080p را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

قیمت، مشخصات فنی و خرید آنلاین گوشی موبایل نوکیا 2.3 دو سیم کارت

سخت‌افزار گوشی موبایل Nokia 2.3

یکی از مواردی که گوشی موبایل نوکیا 2.3 را خواستنی می‌کند، این است که به‌طور پیش‌فرض از اندروید 9 پای (Android 9 Pie) مبتنی بر اندروید وان (Android One) بهره می‌برد. استفاده از نسخه‌های جدید اندروید باعث می‌شود تا حافظه‌ی داخلی بیشتری در اختیار کاربر باشد؛ همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از نسخه‌های جدید نرم‌افزارها و بازی‌ها استفاده کنید. استفاده از نسخه‌های جدید اندروید علاوه بر اینکه حافظه‌ داخلی بیشتری در اختیار کاربر می گذارد، به شما امکان استفاده از نسخه‌های جدید نرم‌افزارها و بازی‌ها را می دهد. این سیستم‌ عامل نزدیک‌ ترین نسخه به نسخه خام است که تنها برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل را به ‌صورت پیش ‌فرض در خود دارد که همین مسئله باعث افزایش سرعت گوشی می‌شود. گوشی نوکیا 2.3 از تراشه Mediatek MT6761 Helio و پردازنده 4 هسته‌ای استفاده شده است. در کنار این پردازنده، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی که ترکیب رضایت بخشی برای انجام امور روزانه است. ضمن این‌که می‌تواند از پس بازی‌های معمولی و کمی سطح بالا برآید. با این‌حال میزان حافظه‌ داخلی استفاده شده در نوکیا 2.3 کمی پایین است؛ به این ترتیب باید از یک کارت حافظه‌ جانبی استفاده کنید تا این فضا را ارتقاء دهید.

قیمت، مشخصات فنی و خرید آنلاین گوشی موبایل نوکیا 2.3 دو سیم کارت

 

باتری گوشی موبایل Nokia 2.3

گوشی موبایل نوکیا 2.3 از باتری پر قدرتی با ظرفیت 4,000mAh بهره می‌برد که نسبت به نوکیا 2.2 با 1,000mAh افزایش روبرو شده و شرکت سازنده آن را برای کارکرد 2 روزه گوشی با یک بار شارژ، مناسب می‌داند. طبق ادعای نوکیا، شارژ گوشی تا دو روز می تواند دوام بیاورد. این میزان شارژدهی برای گوشی‌ای با برند نوکیا طبیعی است، زیرا همیشه شارژدهی بالای باتری ‌های گوشی‌های نوکیا زبا‌نزد خاص و عام بوده است. متاسفانه این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و تنها یک شارژر 5 واتی دارد.

قیمت، مشخصات فنی و خرید آنلاین گوشی موبایل نوکیا 2.3 دو سیم کارت

جهت مقایسه مشخصات فنی، لیست قیمت و خرید آنلاین و ارزان انواع گوشی های موبایل (سامسونگ، هوآوی، شیائومی، نوکیا و …) کلیک نمایید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

خاکی, زغالی, سبز فیروزه ای, طلایی

گارانتی

گارانتى اصلي و ريجستر شده (١٨ ماه)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی موبایل نوکیا مدل 2.3 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید